טיפים לשינה טובה


טיפים להתמודדות עם תסמונת דום נשימה בשינה:

1. בדיקה לאבחון מהות הבעיה והדרכים לפיתרון ע"י רופא א.א.ג ולאחר מכן בדיקה במעבדת שינה.
 
2. ודא שהסיבות לבעיה אינן קשורות לאדנואידים, פוליפים, מחיצות האף או סיבוכים אחרים הקשורים לריאות או למחלות נלוות.

3. הורדה במשקל! פעילת גופנית! הפסקת עישון!
 
4. רצוי לשכב על הצד – כדור טניס תפור לגב הפיג'מה יעשה את העבודה.



טיפים כלליים לשינה טובה יותר:

1. נסו לשמור על זמני שינה קבועים - לכו לישון בשעה קבועה וקומו בשעה קבועה.
 
2. הכינו את עצמכם לשינה, עשו משהו מרגיע.

3. הימנעו ממשקאות מעוררים המכילים קפאין כמו קפה, תה, קולה, שוקו . וכן הימנעו משתייה מרובה (השתנה). הימנעו מעישון (סיגריה מכילה ניקוטין שגם הוא חומר מעורר).

4. אל תרבו באכילה לפני השינה (מערכת העיכול אינה פעילה בזמן שינה ). כמו כן אל תלכו לישון כשאתם גוועים ברעב. 

5. אל תלכו לישון כשאינכם עייפים. אם התעוררתם הסתובבו מעט בבית וחזרו למיטה.

6. הימנעו מפעילות גופנית לפני השינה ומפעילויות מעוררות אחרות, יש לציין כי פעילות גופנית במשך היום דווקא משפרת את השינה.

7. לחץ יגרום לקשיי הירדמות! – נסו להירגע (ניתן להשתמש בטכניקות נשימה ומדיטציה) הימנעו ממחשבות טורדניות.

8. הסתירו את השעון בחדר השינה.

9. וודאו שסביבת השינה שלכם נוחה ושקטה – מזרון נוח, חדר מאוורר, שקט, חושך , טמפרטורה.

10. שמור על מחלות רקע שיכולות להשפיע על טיב השינה תחת בקרה אופטימאלית.
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים