נחירות בלילה טיפול

אם אתה נוחר, אתה כנראה לא לבד: בערך ממחצית האוכלוסייה נוחרים. זה קורה כאשר אוויר זורם בגרון כאשר נושמים בזמן השינה שלך. זה גורם לחלקים שונים בגרונך להתחכך ולגרום לקולות נחירה קשים ומרגיזים. נחירות עלולות להפריע לשינה שלך, או של בן הזוג שלך ואפילו לשאר בני הבית. גם אם זה לא מפריע לך יותר מדי, זה לא משהו שכדאי להתעלם ממנו. למעשה, נחירות עשויות להוות סימן למצב בריאותי חמור, כולל:

ליצירת קשר לחצו כאן

·         דום נשימה בשינה חסימתית

·         השמנת יתר

·         בעיה במבנה הפה, האף או הגרון

·         מחסור בשינה

במקרים אחרים, נחירות עלולות להיגרם פשוט על ידי שינה על הגב או שתיית אלכוהול קרוב מדי לשינה. במקרים מסוימים של נחירות, חשוב לפנות לרופא מומחה על מנת לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש לך על מנת להתמודד עם הסיטואציה הזאת. במקרים רבים נחירות נגרמות כתוצאה מגורמים בסיסיים - כמו תנוחת שינה - לעתים קרובות ניתן לטפל בעזרת אמצעים פשוטים.

להלן מספר פתרונות לנחירות בלילה, טיפול באמצעים רפואיים או לא רפואיים:

·         הפחתה במשקל במידה ואתם סובלים מעודף משקל - אפשר לרדת במשקל על ידי הקטנת כמות הקלורית הכוללת היומית שלך ועל ידי אכילת מזון בריא יותר. כמו כן מומלץ לבצע פעילות גופנית סדירה מדי יום.

·         שינה על הצד - שינה על הגב גורמת ללשון לעבור לחלק האחורי של הגרון, מה שחוסם בחלקו את זרימת האוויר דרך הגרון. שינה על הצד עשויה להיות כל מה שצריך לעשות כדי לאפשר לזרום אוויר בקלות ולהפחית או להפסיק את הנחירות.

·         הרמה של ראש המיטה - הרמת ראש המיטה בארבעה סנטימטרים עשויה לעזור להפחית את הנחירות שלך על ידי שמירה של דרכי הנשימה שלך.

·         טיפול באלרגיות - אלרגיות יכולות להפחית את זרימת האוויר דרך האף, בגלל גודש באף, מה שמאלץ נשימה דרך הפה. מה שמגדיל את הסבירות לנחירות.

·         הימנעו מאלכוהול לפני השינה - אלכוהול יכול להרפות את שרירי הגרון וגורם לנחירות.

·         הימנע מנטילת תרופות הרגעה לפני השינה - אם אתה נוחר ולקחת תרופות הרגעה, דבר עם הרופא שלך על מנת לבדוק מהן האפשרויות שלך. הפסקת השימוש בתרופות הרגעה לפני השינה עשויה להקל על הנחירות שלך.

·         הפסיקו לעשן - עישון הוא הרגל לא בריא שעלול להחמיר את הנחירות שלך. שוחח עם הרופא על טיפולים שיכולים לעזור לך להיגמל.

·         צבור מספיק שעות שינה - וודא שאתה מקבל את השבע-שמונה שעות שינה המומלצות שאתה צריך בכל לילה.

·         שימוש במכשיר CPAP - אם הדבר מתאים מבחינה רפואית, לבישת מסיכת אוויר בלחץ מעל האף כשאתה ישן יכולה לעזור לשמור על נתיב האוויר פתוח. טיפול זה מומלץ לרוב לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה

·         שימוש בהתקן דנטלי - המתקן המורכב משתי פלטות דקות אשר מחוברות ביניהן באמצעות מנגנון המאפשר את קידומה של הלסת התחתונה באופן הרצוי, מתקן זה מומלץ במקרים קלים ובינוניים של דום נשימה בשינה אך גם במקרים קשים כאשר אדם לא הסתגל ל CPAP. 

אם ברצונכם לשמוע עוד על נחירות בשינה טיפול, אפקטיבי ומקצועי, הנכם מוזמנים לפנות למרפאה שלנו לקביעת פגישת ייעוץ עם ד"ר ירון חביב, שהינו הרופא המוביל בארץ בטיפול בנחירות ובתסמונת דום נשימה בשינה בעזרת התקנים דנטליים, הוא בעל ניסיון של שנים רבות בכל התחומים הקשורים לבעיות שינה וטיפל במשך השנים במאות אנשים בהצלחה רבה, וכל זאת באווירה נעימה ובגישה אישית למטופל המשרה עליו רוגע וביטחון. הנכם מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון: 052-6125076 או בטלפון: 09-8347444 או צרו קשר כאן.

בניית אתרים 2all